A stunning ride

1 juni 2015 - Los Angeles, California, Verenigde Staten

Het is alweer bijna tijd om afscheid te nemen van ons mobiele huisje.
Wat hebben we genoten hier in Amerika! Heerlijk om soms helemaal alleen op plekjes te staan met alleen de eekhoorntjes, lizzards en herten als je gezelschap. Vooral de vrijheid om te gaan en staan waar je wil zonder in een tourbus te hoeven stappen vinden we heel fijn.

Uiteraard zijn we nog langs de grandcanyon gereden waar we de hele zuidrim hebben afgewandeld. Prachtige uitzichten tijdens onze wandeling dus lekker chillen hier en daar.

Als afsluiter hebben we  nog onze longen uit ons lijf gegild in sixflags. Wat een super vette rides hebben ze daar zeg! Van 360 graden over de kop tot een ride van 100 miles an hour. Echt super kicken!

Na alle kou merken we hier dat het zomer begint te worden. Eindelijk lekkere temperaturen! Dat is maar goed ook want we moeten alvast voorbruinen voor onze volgende bestemming. Want zeg nou zelf, wat is een wereldreis zonder een vette windsurf bestemming: Bonaire here we come!

Wist je datjes:
- er hier ook condors zijn?
- we nergens lezen dat dit land eerst van de indianen was, het lijkt wel of de geschiedenis genegeerd wordt.

1. Mark:
    1 juni 2015
    Cool, in dat park heeft een oom van mijn pa zijn hele leven gewerkt, de carrousel met de paardjes nog gezien?
    Groetjes!
  2. PEM in Pindaland:
    1 juni 2015
    Coolings! Die Indianenverhalen geloven ze inderdaad niet in de USA!!
  3. Linsey:
    2 juni 2015